niedziela, 10 lipca 2016

nowości kosmetyczne czerwiec - lipiec

Witajcie kochani, po "krótkiej" nieobecności wracam do Was z mega pozytywną energią.
W ostatnich miesiącach miałam małe problemy z robieniem zdjęć, zgubiłam kolejną kartę pamięci do aparatu, okazało się, że kabel zostawiłam w rodzinnym mieście, a telefon mi nie działał. Na szczęście mam już wszystko pod kontrolą i znowu mogę co jakiś czas skrobać dla was co nieco.
Dzisiaj nowości z ostatnich miesięcy, są to głównie kosmetyki pielęgnacyjnie. Jeśli jesteście ciekawi co wpadło w moje łapki, zapraszam do czytania.


NUXE woda micelarna do demakijażu z płatkami róży, produkt do którego namówiła mnie koleżanka (dzięki Martusia). Ma bardzo przyjemny zapach i póki co tylko tyle o nim wiem, bo czeka na swoją kolej, chociaż jestem pewna, że się polubimy. 400ml - ok 45 zł 

NUXE suchy olejek, produkt o którym wiele słyszałam i wiele czytałam. Dostępny jest również w wersji z drobinkami złota. Ma wiele zastosowań jednak ja używam go głównie do włosów i według mnie sprawdza się świetnie.  50ml -40 zł (cena regularna)

NUXE zestaw miniatur zawiera krem nawilżający i antyoksydacyjny oraz  krem przeciwstarzeniowy i rozświetlający. Uwielbiam takie mini produkty, na pewno pojadą ze mną mój wyjazd, gdzie będą miały swoją premierę. 


URIAGE woda termalna produkt idealny na lato, szczególnie na upały. Woda ta ma właściwości nawilżające, łagodzące, dobrze się sprawdzi również jako utrwalacz makijażu ;) 50ml - ok 10zł

PHARMACERIS nawilżająca emulsja ochronna do ciała SPF30 krem z filtrem to mój must have na lato, to nic, że na słońcu spędzam bardzo mało czasu. Ochrona musi być. 200ml - ok 35 zł

GOLDEN SUN łagodząco-chłodzący żel po opalaniu  jak już jest krem z filtrem to musi być także coś po opalaniu. Do tej pory używałam go raz, fajnie chłodzi i przyjemnie pachnie, jedyne co mi się troche nie spodobało to to, że zostawił taką lepką warstwę, która co prawda po chwili zniknęla. 150ml -ok 15 zł



 BAMBINO oliwka ten produkt znam od kiedy byłam małą dziewczynką. Nawet kiedy byłam starsza często gościł w moim domu, ale potem o nim zapomniałam. Cieszę się, że ta oliwka znów wpadła w moje ręcę, używam jej po każdej kąpieli, po depilacji i przyznaję, że na chwilę obecną odstawiam wszystkie balsamy, masła właśnie dla niej. A ten zapach chyba zawsze będzie mi sie podobał. 300ml - 11zł



 WILKINSON QUATTRO FOR WOMEN maszynka do golenia oraz wkłady. Maszynka z jednej strony posiada standardową główkę, z drugiej trymer do okolic bikini. Jest to pierwsza tego typu maszynka jaką posiadam z tej firmy i póki co stwierdzam, że jest spoko, ale to tylko pierwsze wrażenie. Za obie rzeczy zapłacilam kolo 30 zł na promocji 1+1 ;)


BIODERMA SENSIBIO płyn micelarny do skóry wrażliwej. Produkt tak kultowy, że chyba nie trzeba o nim wiele mówić. W końcu i ja dałam się namówić, Mam nadzieję, że okaże się strzałem w dziesiątkę! 100ml - 10 zł


JANTAR odżywka do włosów i skóry głowy z wyciągiem z bursztynu. Kolejny produkt, który jest rozsławiony w internecie. W teori ma przyśpieszych wzrost włosa, ja jednak w takie rzeczy nie wierze, bardziej zależało mi na tym aby odżywić cebulki, żeby rosły zdrowsze i mocniejsze. Mam nadzieję, że się nie zawiodę. 100ml - ok 10zł


AHAVA krem do rąk z minerałami z morza martwego. jest to mój totalny hit jeśli chodzi o te zakupy. Zacznę od tego, że krem jest w bardzo łądnym opakowaniu, a skończę na tym, że ma cudowny zapach. Z pewnością zrobię o nim osobny post, ale najpierw jeszcze trochę go potestuję. 
100ml - ok 50zł



RIMMEL krem bb mój coroczny zakup na lato, na wysokie temperatury sprawdza się idealnie. Ma delikatne krycie i ładnie wyrównuje koloryt. 30ml - ok 15zł


To juz wszystko z moich ostatnich zakupów, według mnie jest ich całkiem sporo. Przyznam szczerze, że to chyba pierwszy raz kiedy mam samą pielęgnację, a praktycznie nic z kolorówki.

Miałyście te produkty? Sprawdziły się?;)

LadyCharm xx