środa, 13 kwietnia 2016

ProSalon Argan oil Two-phase

Witajcie kochni :)
w końcu zaczęła się kalendarzowa wiosna, z którą przyszło do mnie kilka zmian. Taką chyba najważniejszą jest fakt, ze zaczęłam pracę w jednej z dość znanych drogerii kosmetycznych, z czego bardzo się cieszę. Mam tylko nadzieje, że w związku z moim nowym dość napiętym grafikiem nie ucierpi blog :)
Dzisiaj troszke o włosach, a właściwie o jednym produkcie, który przez kilka miesięcy wspierał moją włosową pielęgnacje.

ProSalon Argan oil Two-phasedwufazowa odżywka do włosów z olejkiem arganowym. Lekka odżywka znakomita do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów, a w szczególności do wlosów zniszczonych, matowych i szorstkich. Formuła odżywki jest oparta na olejku arganowym, który doskonale odżywia włosy, przywraca im zrowy wygląd, gładkość i połysk. Odżywka szybo się wchłania, ułatwia rozczesywanie. Nie obciąża włosów.Sposób użycia: przed zastosowaniem silnie wstrząsąć aby uzyskać płyn o jednolitej konsystencj.Spryskać równomiernie na wilgotne, umte włosy. 


Cena: ok 15 zł/200ml

Moje włosy zawsze były łamliwe, matowe, suche, puszące się. Właściwie nadal z nimi walcze dlatego testuje bardzo dużo produktów, które w teori mają poprawić stan moich włosów. Podczas zakupów w jednej z drogerii z serii "osiedlowych" pani poleciła mi właśnie tą odżywkę. Tak ładnie o niej opowiadała, że się skusiłam, w końcu droga nie była. 
200 ml produktu znajduje się w plastikowej buteleczce z atomizerem.
Początkowo używałam jej zgodnie z zaleceniami producenta, po umyciu, na wilgotne włosy. Jednak z czasem zaczęłam jej używać na suche, przed rozczesaniem i tak sprawdzała mi się o wiele lepiej. Zauwazyłam, że po spryskaniu i rozczesaniu włosów są one o wiele bardziej błyszczące i o ile w dotyku nie wiele się zmienia, to sam ich wygląd sprawia, że mam ochotę używać jej więcej. Śmiało mogę powiedzieć, że pomaga mi również w rozczesywaniu włosów. Zwykle rozczesanie włosów zajmowało mi masę czasu, a ten sprey skrócił ten czas przynajmniej o połowę, z czego również jestem bardzo zadowolona no i oczywiście włosy bardzo ładnie po niej pachną. 

Podsumowując: lekka nieobciążająca odżywka ułatwiająca rozczesywanie nadająca włosom ładny połysk. Zdecydowanie po użyciu wyglądają na zdrowsze, ale tylko wyglądają, bo wcale takie nie są. Mimo wszystko myślę, że nie ma co oczekiwać cudów od jednej odżywki, wiadomo, że na wygląd i stan naszych włosów wpływa o wiele więcej produktów. Myślę, że jak już wykończę to co jeszcze zostało na dnie, to kupię kolejne opakowanie.

Znacie? Miałyście? A może macie jakąś inna tego typu odżywke, która się Wam sprawdziła?? 

xxLadyCharm

Przypominam o trwającym jeszcze przez trzy dni rozdaniu! :)

5 komentarzy:

  1. Kurcze ten olejek ma wiele fajnych opinii :>
    Poklikałabyś to co ci sie podba? :)
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam. Z odżywek korzystam z Gliss Kur. Włosy są mięciutkie i bardzo łatwo się rozczesują.
    Można wiedzieć, w jakiej drogerii zaczęłaś pracować? Pytam z ciekawości, bo sama zastanawiam się nad wysłaniem CV.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat tej konkretnej odżywki nie używałam, ale ogólnie chętnie wypróbowuję kosmetyki do włosów, bo mam na punkcie swoich włosów dużego bzika ;) możliwe że ją kupię, choćby tylko po to by wypróbować. Dla mnie najlepszym rozwiązaniem jest olejek arganowy z biedronki polecam! :) czekamy niecierpliwie na wyniki konkursu kochana! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale uwielbiam testować kosmetyki do włosów, więc i ten chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam tę odżywkę. I również bardzo spodobał mi się jej zapach. ♥
    Zapraszam do siebie: http://worldbyjulie.blogspot.com
    Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń