sobota, 26 marca 2016

Rozdanie #CLINIQUE #WIBO #ARDEL

Witajcie kochani!
W dzisiejszym poście chciałabym serdecznie zaprosić Was do pierwszego rozdania na moim blogu! Mam dla Was cztery perełki, dzieki którym Wasz makijaż twarzy będzie idealny!

Przejdę od razu do nagród jakie dla Was przygotowałam bo z pewnością to interesuje Was najbardziej.



1) clinique quickliner for lips intense w kolorze intense passion  - konturówka do ust w przepięknym kolorze klasycznej czerwieni. Niezwykle trwała, pięknie wyglądająca na ustach kredka, która powinna znaleźć się w kosmetyczce każdej kosmetykomaniaczki


2) Rzęsy Ardel Demi Pixies - rzęs ardel raczej nie trzeba nikomu przedstawiać. Wykonane z naturalnego włosia, pięknie podkreślające spojrzenie rzęsy z pewnością przypadną do gustu każdej miłośniczce makijażu.


3) Wibo Natural Eyeshadow Palette - paletka składająca się z 15 cieni w naturalnych kolorach. Poziada 8 cieni matowych oraz 7 cieni z błyskiem. Cienie bardzo fajnie wyglądają na powiece, nie rolują się i dobrze się blendują. Idealnie sprawdzą się do makijażu dziennego jak i wieczorowego. Osobiście się w niej zakochałam.


4) Lovely Sculpting Powder 3 color press powder - paleta trzech produktów do konturowania twarzy.
- `Sun` wyrównuje kontur twarzy, podkreśla opaleniznę,- `Matte` matuje i wygładza niedoskonałości cery,- `Shine` rozświetla skórę, nadając jej blasku.
Paletka w neutralnych odcieniach nada się dla każego rodzaju karnacji.



Regulamin
1. Rozdanie trwa od 26.03.2016 do 16.04.2016
2.Wysyłka wyłącznie na terenie RP
3. Warunkiem koniecznym jest publiczne obserwowanie tego bloga.
Dodatkowym plusem będzie również umieszczenie baneru z rozdaniem na swoim blogu.
4. Wyniki umieszczę 18.04.2016 w osobnym poście, w którym wskażę osobę wygrywającą. Na dane do wysyłki będę czekać 3 dni, w momencie kiedy ich nie dostanę, wylosuję kolejną osobę.
5. Fundatorem i organizatorem rozdania jestem ja.
6.  Nie zapomij również o pozostawieniu komentarza, żebym wiedziała, że bierzesz udział!
Oto wzór: Obserwuję jako:
Baner: TAK/NIE
Możecie również napisać dlaczego to wy chcielibyście wygrać ten zestaw! :)

Życzę powodzenia!
xxLadyCharm

62 komentarze:

  1. Uważam, że te produkty są tak naprawdę potrzebne do codziennego makijażu i na pewno się u mnie nie zmarnują. Chciałabym też nadmienić, że uwielbiam testować różne produkty, a żadnego z wymienionych wyżej niestety nie miałam, aczkolwiek na paletkę z wibo poluję od dawna, nie mam w swoich zestawach kosmetycznych paletki, która by miała typowo matowe cienie, zreguły są to satynowe klimaty. Pozdrawiam, obserwuję i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga. Buziaki :* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje jako- Księżniczka Tusia
    Baner- Tak
    Bardzo chciałabym wygrać :) Super rzeczy:)
    http://glessfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia wszystkim!!! :) obserwuję!
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję jako: Beauty B.
    2. Baner: http://beautybeauty2003.blogspot.com/
    3. e-mail: monika2003@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje jako: Olivia xD
    Baner: http://olii-olivka.blogspot.com/
    Chcę wygrać ten zestaw, ponieważ uważam że są to podstawowe kosmetyki do makijażu a ja chcę zacząć przygode z makijażem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Monetka M
    Baner: www.monetkahair.blogspot.com
    e-mail: monetka.hair@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć! :) Przede wszystkim chciałabym poznać produkty, które umieściłaś w zestawie konkursowym. Są to kosmetyki z różnych półek cenowych, tak to ujmę. Mimo tego jestem ciekawa tego jak spisują się i co najważniejsze - czy są godne polecenia :) Myślę, że gdybym wygrała ten zestaw nie jedna osoba by mi pozazdrościła. Lubię kosmetyki, nie będę ukrywać tego. Lubię testować nowości i następnie dzielić się swoją opinią z innymi. Ponadto jeśli byłabyś zainteresowana zmianą wyglądu własnego bloga napisz do mnie, jestem w stanie coś zaradzić. Pozdrawiam! :)

    Obserwuję jako: Paulina Dominika
    Baner: http://aboutpdn.blogspot.com
    E-mail: aboutpdn@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje jako : Golden Girl
    Baner TAK : http://bakuss12.blogspot.com/
    E-mail: GgoldenGgirl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Martha Bloguje
    Baner: TAK marthabloguje.blogspot.com/p/baner.html
    E-mail : imartaczi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Kinga eMem
    Baner: TAK https://web.facebook.com/kinga.markiewicz.1/posts/1595703724089484?pnref=story
    Nie wiem czy liczy sie udostepnienie na fb :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, że organizujesz rozdania na swoim blogu :)
    Chętnie wzięłabym udział ale mam podobne kosmetyki więc chcę dać szansę innym :)
    Beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie, że organizujesz rozdania na swoim blogu :)
    Chętnie wzięłabym udział ale mam podobne kosmetyki więc chcę dać szansę innym :)
    Beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie, że organizujesz rozdania na swoim blogu :)
    Chętnie wzięłabym udział ale mam podobne kosmetyki więc chcę dać szansę innym :)
    Beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję jako: Mint Lips
    2. Baner: http://mint-lips.blogspot.com
    3. e-mail: mint.lips@vp.pl

    Świetne nagrody - szczególnie paletka (moje ulubione kolory) oraz rzęsy, które po prostu kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję jako: Muffinka
    2. Baner: szalonemuffiny.blogspot.com
    3. E-mail: szalonemuffiny@gmail.com
    Chciałabym wygrać ten zestaw, ponieważ nie mam jeszcze żadnego z przedstawionych produktów. Paletka przydałaby mi się, ponieważ mam tylko pojedyncze cienie i ciągle przymierzam się do jakiejś palety. Chciałabym również zacząć przygodę ze sztucznymi rzęsami i myślę, że właśnie te od Ardell będą dobre na początek. Nie miałam jeszcze nic z formy Clinique, a ostatnio co raz więcej o niej słyszę, więc myślę, że warto ja przetestować. Natomiast produkty Lovely bardzo lubię (kocham ich rozświetlacz) i takie trio na pewno przypadłoby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Paulina Anna
    Baner: TAK http://herbanna.blogspot.com
    Bardzo ciekawi mnie ta paletka oraz Lovely Sculpting Powder. Cienie mają kolory idealnie pasujące do mojego koloru oczu oraz sporo nudziaków, na których z powodzeniem można stawiać pierwsze kroki w makijażu :) Nigdy też nie widziałam siebie w sztucznych rzęsach i byłoby to ciekawe doświadczenie. Pozdrawiam i zapraszam także do mnie na rozdanie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Świat Kosmetykoholiczki
    Baner: Na dole blogahttp://swiatkosmetykoholiczki.blogspot.com/
    E-mail: kosmetykoholiczka94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Kącik Urodowy
    Baner: TAK http://wkacikuurodowym.blogspot.com/
    Dlaczego to ja powinnam wygrać? To trudne pytanie, bo każda z nas chciałaby wygrać te kosmetyki, każda z nas jest wyjątkowa i każda napisze, że na nie zasłużyła. Nie wiem czy ja na nie zasłużyłam, bo dopiero trafiłam na Twojego bloga, nie śledzę Cię od początku (chociaż nie ukrywam, że zaraz to nadrobię :D). Każdy z elementów nagrody bardzo mnie ciekawi - rzęs od Ardell nigdy nie miałam i z przyjemnością spróbowałabym je na sobie. O palecie z Wibo chyba nie muszę nic mówić, bo odkąd się pojawiła na rynku bardzo mi się podoba i choruję na nią, bardzo chciałabym ją mieć, używać i cieszyć się nią, u mnie w Rossmannie nigdy jej jeszcze nie widziałam :(
    Paletka z Lovely wygląda równie kusząco - chłodny odcień bronzera, piękny rozświetlacz - oj tak przekonała mnie :)
    No i na końcu wisienka na torcie czyli czerwona konturówka, piękny klasyczny kolor, niezbędnik każdej kosmetyczki - na większe wyjścia dla mnie bomba ;)
    Wszystkie te kosmetyki są idealnym prezentem dla każdej dziewczyny, świetnie je dobrałaś! ;)
    Życzę powodzenia wszystkim dziewczynom biorącym udział w rozdaniu, również sobie bo byłabym przeszczęśliwa gdy udało mi pierwszy raz w życiu cos wygrać :
    E-mail: wkacikuurodowym@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Nadia
    Baner: TAK http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuje jako: Dominika
    Baner: Nie
    Email: himeex3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: lili lala
    Baner: nie
    E-mail: karmelciaxd@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Chabrowa Czytelniczka
    Baner: Nie
    email: chabrowacczytelniczka@gmail.com
    Dlaczego powinnam je otrzymać? To takie kosmetyki, których używam. Czerwone usta, przyciemnione oko, delikatne konturowanie. Nie zmarnują się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Marcepanowa
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Malwa
    Baner: TAK http://favouritemalwa.blogspot.com/
    Chciałabym wygrać te kosmetyki ponieważ nie miałam jeszcze żadnego z nich w swojej kolekcji. Najbardziej chciałabym wypróbować paletke cieni z Wibo gdyż jest to jedna z moich ulubionych marek :)
    e-mail: malwi899@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako:Truskawkowy Świat
    Baner: TAK http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/
    panterka241@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Klaudia Lechowska
    Baner: http://klaudialechowska.blogspot.com/
    E-mail: klaudiale3@gmail.com
    Moją pasją jest rysowanie, przez co automatycznie kocham malować siebie i innych, słyszałam dużo dobrego o tej paletce i byłabym szczęsliwa gdybym mogła ją przetestować, czerwień na ustach, podkreślone policzki i długie rzęsy są bardzo kuszące. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: Pink Lipstick
    Baner: NIE
    Chętnie wezmę udział ze względu na paletkę :) Przeszukałam u siebie wszystkie Rossmanny, ale nigdzie jej nie dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: High By The Beach
    Baner: Tak - http://crybb-x.blogspot.com/
    agnieszka.piaseczna@op.pl

    Dlaczego ja chciałabym wygrać ten konkurs? Powiem szczerze, że nie mam konkretnego argumentu. Myślę, że pokryją się z większością z tutaj komentujących. Przede wszystkim jestem młodą, zaczynającą dziewczyną z makijażem. Każda paleta jest dla mnie zbawieniem, które pomoże mi wypracować odpowiednie umiejętności. I oczywiście rzęsy! Zawsze chciałam mieć Ardelki!

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję twojego bloga jako: Ayuna Chan
    Wstawiłam baner na swojego bloga o tu: ayuna-chan.blogspot.com
    Tak naprawdę dawno nie brałam w żadnym konkursie udziału. Rzadko zdarza mi się wygrywać. Jak zobaczyłam twój konkurs pomyślałam, co mi tam, spróbuję. Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana, tylko pije soczek z kartonu ;) Gdybym wygrała, naturalnie cieszyłabym się z sukcesu. Biorę udział przede wszystkim dla zabawy:)
    pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: psychodelax3
    Baner: TAK www.psychodelax3.blogspot.com na dole strony
    Od dawna patrzę po tej paletce z Wibo, ale jakoś nie mam okazji kupić. Bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: MD BŻ
    Baner: TAK http://groundbreaking-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: MD BŻ
    Baner: TAK http://groundbreaking-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: Kasia Pasiut
    Baner: TAK : to-i-owo-nietypowo.blogspot.com
    Bardzo chciałabym wygrać ten zestaw głównie ze względu na paletkę, która wygląda obłędnie <3 Byłaby ona pierwszą paletką w mojej tzw. makijażowej przygodzie. Dałaby mi możliwość przeniesienia mojego makijażu na wyższy poziom oraz wykonywanie tutoriali makijażowych na bloga. Pięknie prezentuje się również trio do konturowania. Pozdrawiam Cię serdecznie, gratuluję pierwszego rozdania, to taki jakby przełomowy moment na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: Im D.U.F.F
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako: Magdalena.
    Baner: NIE
    Email: madziunieczka12@wp.pl
    Chciałabym wygrać, dlatego, że od jakiegoś czasu poluję na tę paletkę i nie mogę jej nigdzie znaleźć, a słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: Tatiana Żymła
    Baner: NIE
    Będąc szczerą, najbardziej w zestawie kuszą mnie sztuczne rzęsy, których nigdy nie miałam okazji przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: Izabela Rejman
    Baner: TAK http://izabelarejman.blogspot.com/
    Chciałabym wygrać tą nagrodę bo dzięki niej zaczęłabym swoją przygodę ze sztucznymi rzęsami, ślicznymi cieniami i z cudowna paletką to konturowania twarzy. Wiem, że moja odpowiedź nie jest piękna i długa, ale mam nadzieję, że szczęście mi dopisze :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako : aleksandra sledzik
    Baner : nie
    Chciałabym wygrać, ponieważ lubię testowac kosmetyki, tworzyc makijaze . Jest to taka odskocznia dla mnie, czas relaksu i myslenia tylko o tym ze chce stworzyc cos ladnego. zawsze przy zakupie jakiegos nowego produktu mam przycmienie mozgu i jakis atak zmuszajacy mnie do natychmiastowego przetestowania i usmiechania sie do tego produktu. W ostatnim czasie jest to jedyny sposob na sprawienie mi radosci :/

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako: nr147
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: Miki88
    Baner: NIE
    agata.17ko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako: Vinegarr
    Baner: nie
    Mejl: vinegardium@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako Kamila B.
    baner na dole takingcareofhair.blogspot.com
    kamilab1993@gmail.com

    Wyleczyłam niedawno trądzik, więc dopiero od niedawna zgłębiam wszystkie tajniki makijażu. Bardzo bym chciała właśnie wypróbować te cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako: Forthe Love
    Baner: NIE
    dominika572@onet.pl
    Chciałabym wygrać, ponieważ lubię testować kosmetyki, lubię tworzyć różne makijaże np. na wesela, karnawały :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako: By Emila
    Baner: NIE
    Niedawno zaczęłam przygodę z makijażem i ciągle testuję różne produkty. Kolejne do przetestowania to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako: Rose Madame
    Baner: nie
    e-mail: rosemadameblog@gmail.com

    Nagrody są super ! Byłbym szczęśliwa gdybym mogła je wygrać ! :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. 1. Obserwuję jako: BeautyGuardian
    2. Baner: http://thebeautyguardian.blogspot.com/
    3. e-mail: thebeautyguardian@gmail.com

    Taki zestaw kosmetyków byłby idealny do makijaży na nadchodzącą wiosnę. A poza tym czy kobiety mogą mieć za dużo kosmetyków ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuje jako: xtina120
    Baner: Nie
    sylwia.jamrozik@wp.pl

    Chciałabym wygrać, ponieważ kosmetyków nigdy dość i z każdego nowego kosmetyku cieszę się jak małe dziecko ;).

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako: Sylwia Dziadkowska
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako: Aingeal Maith
    Baner: TAK (na fb, bo nie mam bloga): https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=242946272719718&id=100010130407862&pnref=story

    Nie ukrywam, że chciałabym ten zestaw ze względu na paletkę Wibo i zestaw do konturowania Lovely :) Rzęsy także wyglądają kusząco. Nigdy takich nie używałam, więc ciekawa jestem efektu :) Konturówka zawędrowałabym do mojej Mamy, bo nie używam czerwieni na ustach. Jak wiec widzisz, nie jedna, a dwie osoby ucieszyłyby się z wygranej :D

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję jako: Pingwinowa
    Baner: TAK http://pingwinowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Oto wzór: Obserwuję jako: anioleek89
    Baner: NIE
    Chciałabym wygrać ten zestaw, ponieważ jeszcze nie miałam żadnego z tych kosmetyków i chętnie bym je poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako: lizzie
    Banner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję jako Saszka K
    Banner: nie

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jako Kinia Ragazza
    Baner : http://ragazza99.blogspot.com/
    ragazzablog99@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję jako Monika Szypa
    Baner - tak, na fb https://www.facebook.com/monika.szypa.9/posts/1053572141355000
    A chciałabym wygrać, bo potrzebuję pocieszenia na mojego doła.

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję jako: swiaturody159
    Baner: TAK http://swiaturody159.blogspot.com
    Chciałabym wygrać ten zestaw, ponieważ odpowiedź jest całkiem prosta: kocham wręcz testować wszelkie nowości dla mnie. Ba! Tym bardziej widzę tutaj cudowną paletkę od Wibo, czy nawet ten zestawik do konturowania od Lovely i aż mi się marzą te nagrody, ta wygrana.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję jako:Aneta P.
    Baner: NIE
    Najnowsze doniesienia naukowców z make-upowej generacji potwierdziły, że na podstawie przeprowadzonych badań możliwe jest bezbłędne określenie, która użytkowniczka bloga LadyCharm powinna otrzymać wygraną i dlaczego. Do badania niezwłocznie i ochoczo zgłosiła się użytkowniczka Aneta P. Jako powód zainteresowania konkursem wskazała brak wybranych kosmetyków w kosmetyczce. Zaobserwowano, że podczas prezentacji wygranej użytkowniczka nie potrafi zachować należytego spokoju, tzn. bardzo żywiołowo gestykuluje, raz po raz przeciągle wzdycha, wydaje dziwne okrzyki zachwytu a nawet całuje ekran monitora ze zdjęciem kolorówki. Na podstawie danych pochodzących z ankiety ustalono, że użytkowniczka chciałaby wygrać kosmetyki, ponieważ cytuję: „Chcę wygrać cienie,rzęski,konturówkę itd., aby zostać najbardziej zajehipersuperfantastyczną dziewczyną na świecie". Dodatkowo na pytanie co się stanie, jeśli nie wygra owej nagrody Aneta P.nie odpowiedziała nic, zrobiła za to efektowną podkówkę i pociągając nosem wybuchnęła rzewnym płaczem. Na szczęście uspokoiła się tuż po zobaczeniu po raz kolejny swoich wymarzonych kosmetyków i zjedzeniu całej tabliczki mlecznej czekolady. Podsumowując, badania wykazały ponad wszelką wątpliwość, że użytkowniczka Aneta P. po pierwsze: ciężko zachorowała z miłości do kolorówki z Wibo,Lovely,Clinique i tylko wygrana może ją uzdrowić. Po drugie: użytkowniczka zachowuje się jak prawdziwa Polka, która ze wszystkich sił pragnie osiągnąć swój cel i dlatego zasługuje na to, aby wynagrodzić jej upór i konsekwencję. Po trzecie i ostatnie: naukowcy doszli do oczywistego wniosku, że kosmetyki powyższych firm są niezastąpione w codziennym życiu Anety P.
    Milego wieczoru!! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję jako: r.helt
    Baner: Nie
    Oj marzą mi się te kosmetyki. Mój makijaż na wiosnę byłby bardziej radosny!

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję jako:demo
    Baner: Nie
    edytakuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Były wyniki? bo niestety nigdzie nie widziałam

    OdpowiedzUsuń