czwartek, 24 marca 2016

kolekcja lakierów hybrydowych SEMILAC + zapowiedz rozdania

To już pół roku od kiedy choruję na lakiery hybrydowe. Uwielbiam je za trwałość, za piękne kolory i za ich wybór. Na rynku jest masa firm zajmujących się sprzedażą hybryd, ja od samego początku jestem wierna semilacowi. Dzisiaj pokażę Wam moją półroczną kolekcję, troszkę się ich nazbierało.:)

Baza i Top - lakiery niezbedne do wykonania naszego mani. Mam je pół roku i jeszcze nie potrzebuje kupić nowych buteleczek ;)

Top Matt - dzięki niemu każdy mani możemy z mienić w piękny matt

Hardi Clear - lakier do przedłużania paznokci. Od kiedy go mam używałam go raz. Kupiłam go w razie wypadku, jakby złamał mi sie jakiś paznokieć ;)



083 Burgundy Wine - jeden z moich ulubionych, fioletowo wiśniowy z niemal niewidocznymi granatowymi drobinkami.

063 Legendary Red - klasyczna seksowna czerwień. Na paznokciach mam ją rzadko, ale lubie do niej czasem wracać

026 My Love - Lakier dołączony do zestawu startowego. Kolor ciemniejszy od 063, posiada w sobie delikatne różowe drobinki.

123 Szeherezada - kolor piękny tak jak jego nazwa. "uwodzicielska arabska czerwień z tysiącem zakończeń". Przygaszona czerwień z lekką nutą wina.

121 Ruby Charm - mocno nasycony fuksjowy kolor. Na paznokciach wygląda przepięknie! Jedno z moich najnowszych dzieciaczków




075 Stylish Brown - chłodny odcień brązu, bardzo ładnie wygląda

029 Espresso - ciepły ciemny odcień brązu, lekko wpadający w czerń. Wygląda pięknie w połaczeniu z syrenką!

017 Grey - szarosc o lekko kamiennym odcieniu.



031 Black Diamond - soczysta klasyczna czerń! Osiąga krycie idealne juz przy pierwszej warstwie.

096 Starlight Night - czarny kolor, z dużą ilością srebrnych drobinek. Nazwa zdecydowanie odzwierciedla efekt jaki mamy na paznokciach.



014 Dark Violet Dreams - Jagodowy odcień fioletu. Jeden z ładniejszych odcieni jaki kiedykolwiek miałam.

059 French Lilac - delikatny wrzosowy kolor. Idealny na nadchodzącą pore roku. Idealne krycie osiąga przy 3 cienkich warstwach.




000 Lazure Dream - śliczny błękit. Myślę, że latem bedzie częstym gościem na moich paznokciach.

022 Mint - klasyczna mięta, której nie mogłoby u mnie zabraknąć. Chociaż na moich paznokciach nie gosci zbyt często mam do niego duży sentyment.




053 French Pink Milk - pierwszy kolor jaki wpadł w moje ręcę, różowy półtransparentny. Bardzo przydał mi się kiedy pracowałam i nie mogłam mieć pomalowanych paznokci :)

001 Strong White - czysta biel to kolejny lakier must have. Idealny do wykonywania wzorków, ale równie bosko wyglada solo na paznokciach ;)

032 Biscuit - podobno kolor panien młodych. Biszkoptowy róż będzie idealny do opalonych dłoni!

094 Pink Gold - lakier z drobinkami w kolorze różowego złota. Pięknie wygląda jako mały akcent na palcu serdecznym.



To już wszystkie kolory jakie posiadam na chwile obecną. W planach mam zakup kilku kolorów w typowo letnich kolorach.
Macie jakieś swoje ulubione kolorki? Może jakieś polecacie?

xxLadyCharm

PS. już w weekend zapraszam Was na pierwsze rozdanie na tym blogu!!

5 komentarzy:

  1. Ogromna kolekcja! Niektóre kolory bardzo mi się podobają: szczególnie Mint i Lazure Dream oraz French Pink Milk i Biscuit (uwielbiam jasne kolory na paznokciach, sama obecnie mam nudziaka, ale zwyczajny lakier).

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleś nazbierała ^^ ja mam 12 z topem i bazą :D więc nie startuje nawet w porównaniach :P mam 3 których wcale nie uzywałam i zastanawiam się czy ich na którejs z grup fb nie sprzedać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dużo :) Ja nie używałam jeszcze hybryd, ale kuszą mnie bardzo!

    OdpowiedzUsuń