poniedziałek, 22 lutego 2016

Nowy blog, nowy post, nowa wishlista!

Witajcie misiaczki.
Jakiś czas temu zaczął sie nowy rok, w związku z tym postanowiłam zienić w swoim życiu kilka rzeczy, zaczęłam chodzić na siłownie (mam nadzieję, że za kilka miesięcy będę mogła podzielić się efektami). Nie jest to mój pierwszy blog, jednakże postanowiłam zacząć od zera, pisać regularnie, jeszcze więcej testować i jeszcze więcej wam pokazywać.
Dzisiejszy post będzie w stu procentach dedykowany produktom, o które chciałabym powiększyć swoją kosmetyczną kolekcję. Mam nadzieję, że w ciągu tego roku uda mi się zdobyć chociaż część z nich i troche wam o nich opowiedzieć, oto one
1. Este Lauder Double Wear - rozsławiony w sferze blogosfery, kultowy podkład. Kilka lat temu miałam okazję go potestować, mam nadzieję, że będzie mi dane mieć go ponownie.
2. Zoeva Pink Spectrum Blush Palette - przepiękna paletka róży, która kusi mnie swoimi kolorami od momentu kiedy się pojawiła
3. Mac Studio Fix Powder Plus - kolejny kultowy produkt, który musi znaleźć się w mojej kosmetyczce
4. TheBalm In theBalm of Your Hand - paletka składająca się z samych bestsellerów firmy, musi być moja!
5. NYX HD Concealer - jeden z moich ulubionych korektorów, niestety nyx zostaje wycofany z douglasa, dlatego pozostaje mi tylko zamawianie go przez internet. 
6. Anastasia Beverly Hills Liquid Lipstick Dusty Rose - przepiękna matowa pomadka w formie błyszczyka, w idealnym dla mnie kolorze!
7.Makeup brushes - jak wiadomo pędzli nigdy za wiele, dlatego nie pogardzę jeszcze kilkoma perełkami! ;)  
8. Michael Kors 24 Brillant Gold - cudowny kwiatowy zapach, myślę, że byłby idealny na nadchodzące lato
9. Anastasia Beverly Hills Contour Kit - z taką paletką konturowanie z pewnością byłoby czystą przyjemnością!
and the last but not least
10. TheBalm Nude Tude - genialna paleta do wykonywania makijażu zarówno dziennego jak i wieczorowego makijażu, już od dawna znajduje się na liście must have, ale zawsze kiedy mam ją kupić, znajduje coś innego. Mam nadzieję, że w tym roku w końcu ją zdobędę!

Mogłabym tak wymieniać i wymieniać, ale niestety nie można mieć wszystkiego, na ten rok to są właśnie te produkty, które chciałabym zdobyć. A jakie są wasze wymarzone produkty, a może macie coś z tego co znajduje się na mojej liście? 

xxx LadyCharm.

14 komentarzy:

  1. Great products dear,love them all!!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kosmetyki:) powodzenia w blogowaniu:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz ile czekałam na Twój powrót, melduje się ulubiony czytelnik :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super lita, o Korsie też marze :) i nowa paletka Zoevy do konturowania też mi sie śni. Zapraszam do siebie :) i powodzenia w blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah, świetna lista! Gorąco mogę polecić podkład z Estee Lauder :) A co do Studio Fix z MAC to sama na niego poluję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam Estee Lauder Double Wear w wersji light, ale tę klasyczną też chciałabym wypróbować! Rewelacyjna wishlista, każdy z powyższych kosmetyków mogłabym mieć również u siebie! A jeśli chodzi o paletkę Nude Tude - wczoraj na kosmetykach z ameryki na happy hour była wraz z bazą za 74 zł! Błyskawicznie się wyprzedała, ale w dobrej promocji jest też na Cocolicie - również z bazą za około 89 zł bodajże ;) Także ostatnio dużo promocji na nią! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Genialnie! Właśnie widziałam na kosmetykach wczoraj i miałam kupić, ale niestety się spóźniłam :( Zaraz lece na cocolote :)

      Usuń
  7. Oj ja bardzo chętnie wiele z Twoich produktów przepisałabym na swoją listę :) W szczególności Zoeva Pink Spectrum Blush Palette. Muszę w końcu się na nią skusić bo już tyle dobrego na jej temat słyszała. Myślę też o paletce Nude Tude.

    OdpowiedzUsuń
  8. Same perełki :) Ja mogę pomarzyć o takich dobrociach.. :)
    Pozdrawiam, marciik.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Lista imponująca :) chętnie będę zakładała :)

    OdpowiedzUsuń