środa, 24 lutego 2016

3 STEPS TO PERFECT FACE contour palette wibo - hit czy kit?

Dość długo szukałam paletki z wibo do konturowania, a kiedy już ją znalazłam byłam przeszczęśliwa. Tego typu paletki znajdziemy nie tylko w szafach wibo, posiadają je również inne firmy np sleek czy też z makeup revolution, niestety tych pozostałych nie miałam przyjemności przetestować, ale nie wykluczam, że jeszcze wpadną w moje łapki.
Bez zbednego rozpisywania się przejdźmy do produktu ;)
Opis producenta
Paleta do zadań specjalnych, zaprojektowana z myślą o konturowaniu twarzy. Składa się z trzech niezbędnych elementów do wykonania tego typu makijażu.W jej skład wchodzi: 
-rozświetlacz-nadający złocisty blask bez pozostawienia koloru, idealnie rozprowadzająca się formuła zapewnia efekt rozświetlenia na wiele godzin,
-bronzer-nadaje opalony odcień skóry w klasycznym odcieniu, dzięki umiejętnemu użyciu można wykreować idealny kształt twarzy,
-róż w najbardziej pożądanym odcieniu z perłą holograficzną-daje niesamowity odcień różu ze złotą poświatą. Idealna aplikacja, wystarczy jedno muśnięcie, aby uzyskać subtelny odcień promiennych policzków ze złotą poświatą.



Cena : ok 17zł/10g
Sama paletka jest bardzo solidnie wykonana, twardy, mocny plastik zabezpiecza produkt przed uszkodzeniem. Poza rysami, które pojawiają się podczas kontaktu i innymi produktami nic nie ma prawa się uszkodzić.  Plusem tej paletki jest również to, że na odwrocie posiada "instrukcje" jak ją używać. 





Po otwarcu w oczy rzucają się przepiekne kolory. Paletka posiada również duże niezniekształcające lusterko. Od lewej mam brązer - jest to kolor na granicy ciepłego i zminego odcienia, nadający się do ocieplania twarzy, jak i do konturowania. Dla mnie osobiście chyba jest troche za ciepły, wiec nim raczej opala buzie.  
Rozświetlacz - jest to produkt z tej paletki, który na mojej buzi gości najrzadziej. Jaśniutki produkt, z delikatnymi różowymi tonami.
Róż - mój ulubiony produkt z całej tej paletki, śliczny odcień rzucający na buzię złoto różową taflę. Używając tego produktu, raczej rezygnuję z rozświetlacza.  



Jeśli chodzi o konsystencję porównałabym ją do pudrowo kremowej. Nic się nie osypuje, nie kruszy. Pigmentacja jest na dość wysokim poziomie, ale myślę, że ciężko byłoby zrobić sobie nim krzywde, ładnie się rozciera i nie robi plam. A do tego przepięknie pachnie. 


Myślę, że jak na taką cenę produkt jest bardzo dobrej jakości i jeśli miałabym kupić go ponownie, prawdopodobnie bym to zrobiła. 

A u Was jak się sprawdził? A może jeszcze go nie testowałyście?
xxLadyCharm

15 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam okazji go wypróbować, ale myślę że kiedyś się skuszę ponieważ wychodzi to taniej niż kupowanie każdego produktu z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie testowałam tej paletki ale chyba nie jest dla mnie :( Róż i rozświetlacz za bardzo się 'błyszczą'.

    http://sakurakotoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie miałam w swoich łapkach tej palety, ale może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie testowałam, na dłoni kolory bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wiele dobrego o tej paletce słyszałam i większość z tych opinii była bardzo pozytywna. Chyba faktycznie marce WIBO udała się ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej o tej paletce, ale ma bardzo fajne kolorki. Chyba się nią zainteresuje tym bardziej, że właśnie kończy się mój róż :)


    http://sabrina-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie testowałam, ale słyszałam o niej dużo dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O tej paletce dużo się słyszy i na pewno przy następnych zakupach skuszę się na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie testowałem tych produktów ( i chyba na mnie nie będą dobrze wyglądać ^^)
    świetne kolory bardzo mi się podobają :3

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam okazji go wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Być może kiedyś go wypróbuję. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kusi mnie i kusi, no chodzę oglądam ale jakoś jeszcze do kasy nie doszliśmy razem ;)


    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy produkt, jednak mi z tej całej palety przypadł do gustu najbardziej bronzer, reszty pewnie bym nie używała niestety :)
    Mój ulubiony rozświetlacz to My Secret Face Illuminator i go ubóstwiam, a jesli chodzi o róże o wykończeniu satynowym/drobinkowym to mój typ cery i nierówności skóry nie pozwalają na nich stosowania :/
    Z przyjemnością obserwuję i będę zaglądać częściej :)
    Zapraszam również w wolnej chwili do mnie: http://wkacikuurodowym.blogspot.com/
    Będzie mi bardzo miło! :)

    OdpowiedzUsuń